Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Η ΕΦΟΡΙΑ της Τζέλας Λαβράνου

....Την κατοικία μου εβαλε, στο μάτι η εφορία,
και μπουλετιά μ'απεστειλε μα ελόου μου ...αδιαφορία.
Σα δε πλερώσω, η ποινή, που γράφτουν ειν' αγρία
να τσ' αποστείλω σκέφτουμαι το πιο μακριό απ' τα τρία.
Μια κόφα ορές εγιόμισα με μπουλετιά ως απάνω,
στα κρυα για προσάναμα στη στιά θε να τα βάνω.
Να τα πλερώσω παναπεί μου κάζεται για μπέρτα
πο πουθενες θε να τα βρω τοσα οβολα αβέρτα;
Ταπετσαρία να τα' κανα στου κροβατιού τον πλάτη
σκιάομαι μην ο κούτρης μου, τα γλέπει και ανάφτει....
Να τα ποστάρω παναπεί στη φάτσα, του αποπάτου
ή θα μου ντέσει ο κούτσουλος και δε θα πέφτει κάτου;
Ωρες ερολογιόμουνε και μίγια λύση εβρήκα,
στην αδρεφη μου τη κουτσή, θε να τα δώκω προίκα!
Α παρει μίγια κατοικια φτωχια θα τηνε πουνε
με μίγια κόφα μπουλετιά πλούσια θα τηνε βρούνε....
Τόμου και μας χρεγιώσανε καλύβι για βιλάρα
τα φορτικά για μερσεντές , την κότα για γαλάρα
τσου συμπεθέρους παναπεί κι ελόου μου θα τα δωκω
και θα χαλεψω στο ύστερο αμοναχά τον τόκο !

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου