Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ του Παναγή Νικολάτου

...ε, ωρέ!!
...παρακαλώ.
...ώρε είμαι ο Τάδες.
...καλά να 'σαι, και τι θέλεις;
...ωρέ επήρα ετούτο το fax και θέλω να το ρυθμίσω αλλά έχει ένα βλιβλίο σαν το κατά Ματθαίο ευαγγέλιο.
...κι εγώ τι να σου κάμω, να σου ψάλλω το "σοφία ορθή";
...όσκε, ωρέ αλλά να μου πεις πότα θ' αριβάρεις στο Ληξούρι να μου το σιάξεις;
...άμα θέλεις έρχομαι και τώρα, δελέγκου.
...ναίσκε αλλά να μην έρτεις μόνο για το fax το δικό μου.
...πάρι, πότα θέλεις να 'ρτω;
...όποταν έχεις άλλο νεγότσιο.
...ώρε κουμπάρε σκιάζεσαι μη ξοδιαστείς;
...όσκε ωρέ αλλά να μην πλερώσω ένα παπόρο τάλλαρα.
...και δε μου λες αφέντη μου, γιατί δε στρώνεσαι να γουδέρεις τι γράφει εκειό το βλιβλίο, να κάμεις την δουλειά μονάχος σου;
...ωρέ είναι μεγάλο και δε νογάω τσι παρόλες που γράφει.
...κακός σου φλάρης κι αν νογάς τσι μπούρλες σου, γιατί ωρέ δε διαβάζεις κανένα λίμπρο τση ιατρικής να μην τρέχεις τσου δετόρους ατός σου, συφοριασμένε.

-Σημείωση συντακτικής επιτροπής του blog: ''όπως διαπιστώσατε ο Λασκαράτος έχει άξιους συνεχιστές!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου